onsdag 31. oktober 2018

DIY: Hattehylle med ny stil!

Nærbilde
Hattehyllen ble med meg hjem etter en tur på Fretex. Planen var egentlig å bare male den hvit. Meeeen, det ble litt kjedelig, jeg ville prøve noe nytt. Samboeren nevnte at jeg kunne jo bruke sjablonger. Det var noe jeg selvsagt ikke hadde i hus. SÅ da måtte jeg tenke litt alternativt.

Når jeg kom hjem startet jeg jobben med å demontere hattehyllen, som forøvrig viste seg å være et gammelt ikea møbel. Kan nesten ikke huske de solgte ekte tremøbler på ikea.





Når den var demontert gikk det relativt raskt å pusse og grunne. Før jeg malte på interiørlakken. 
Bakveggen ville jeg gjøre noe helt annet med, jeg ville ha noen kule effekter, gjøre møblet mer unikt.



Jeg la dermed over en antiskli-matte. Og spraymalte over den.  



Til å være første gang jeg prøver, så syns jeg det ble ganske kult jeg! 




Litt vansklig å få frem effekten godt på bildene dessverre. Samboeren påstår hun blir litt rar i hodet av å se på hattehyllen 🙈 Men inntil videre forblir den sånn. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Årer ble oppheng i yttergang

Tradisjonen tro skulle det tennes St. hansbål, og der fikk jeg øye på 2 gamle årer i tre, disse kunne jeg ikke la flammene sluke, så ...