mandag 15. oktober 2018

Velkommen

Hei og velkommen til min blogg!

Denne bloggen ønsker jeg å bruke til å vise frem det jeg lager på fritiden.
Jeg har en bod i min kjeller, som jeg nå kaller for diyboden. Der tar jeg med meg funn fra Loppemarked, finn.no, facebook osv. Redesigner, pusser opp og gir møblene nytt liv. Snekrer litt gjør jeg også, så det kommer nok noen møbler laget fra tegninger.
Siden jeg er en familiefar, vil det kanskje også dukke opp noen diy man kan gjøre med barna.

Ta gjerne kontakt dersom du lurer på noe.
Mail: richard6598@gmail.com


Håper du ser noe du liker og lar deg inspirere.

Mvh
Richard

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Årer ble oppheng i yttergang

Tradisjonen tro skulle det tennes St. hansbål, og der fikk jeg øye på 2 gamle årer i tre, disse kunne jeg ikke la flammene sluke, så ...