torsdag 25. oktober 2018

Høsten har kommet for fult!

Høsten har kommet, og da er det koselig å sette seg i sofakroken, med en kopp te og pledd. Gjerne med noen tente lys rundt omkring også.



Har nå hatt tid til å pynte litt ute også. Har snekret sammen en trekasse (trykk på linken for å ta en nærmere titt på trekassen) Trekassen er beiset med terrassebeis, for å best mulig kunne stå ute i all slags vær. Her brukes kassen som ett bord, så absolutt et flerbruks møbel.

Benken (trykk på linken for å lese mer om benken) har fått en ryggpute, vurderer også kanskje et skinn eller noe annet varmt å sitte på for å legge utover den. Men da forsvinner jo benken litt. Så jeg får se hva jeg gjør.

Foreløbig er jeg fornøyd med vårt "uterom"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Årer ble oppheng i yttergang

Tradisjonen tro skulle det tennes St. hansbål, og der fikk jeg øye på 2 gamle årer i tre, disse kunne jeg ikke la flammene sluke, så ...